Informacija tel.:

+37061215864

Ar atrimiausiu metu planuojate keliauti po kitas šalis?

TAIP
NE

Techninės pagalbos kelyje dažniausiai prireikia dėl elektros sistemos gedimų

„Pamačius vidury gatvės ar užmiesčio šalikelėje stovintį automobilį su avariniu ženklu, pirma mintis būna, kad pažeistas ratas, nuleido padangą arba automobilis pateko į autoįvykį. Tačiau, pagal techninės pagalbos kreipinius pastebime, kad beveik pusė – apie 45 proc. vairuotojų šią žiemą automobilį buvo priversti sustabdyti dėl elektros sistemos gedimų. Elektros sistemos gedimai tris praėjusius mėnesius lenkė net tokius dažnus iškvietimo atvejus, kaip eismo įvykis, kurių buvo apie 13 proc. ar padangos nuleidimas – 7 proc.“, – sako Artūras Juodeikis, „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento vadovas.
 
Pasak jo, techninės pagalbos ekipažo vairuotojams dažnai prireikia ir dėl variklio ar variklio bloko gedimų, o žiemą ypač išauga besikreipiančiųjų dėl pagalbos užvedant variklį, kuris dėl šalčio nebeužsiveda arba atrakinant užšalusias spyneles.
 
Ekspertų teigimu, elektros sistemos gedimai dažnai tik atrodo netikėti – dažniausiai elektros sistema apie sutrikimus „praneša“ ir anksčiau, tačiau vairuotojai linkę nekreipti į tai dėmesio. Elektros sistemos gedimo pavyzdžiai – automobilio skydelyje užsidega apie gedimą įspėjanti lemputė, o po kurio laiko išsijungia, arba automobilis sunkiai užsikuria, tačiau vėliau šis sutrikimas dingsta.
„Pastebėjus tokius sutrikimus reiktų vežti automobilį į autoservisą ir diagnozuoti gedimus. Netvarkomi elektronikos gedimai daro neigiamą įtaką kitoms automobilio dalims – starterio, generatoriaus, degimo bei įpurškimo sistemoms, kol priverčia netikėtai nutraukti kelionę“, – pataria A. Juodeikis.
 
...
Plačiau
finlitte (c) 2011 WEB solutions: WEBO.LT